intuïtief gedagboektekend

Van boven naar beneden: 2006 --> 2011

Intuïtief getekend, het een al wat beter dan het ander. Ze tonen een momentopname van mijn gevoelswereld. Ik haal er voor mezelf dus heel veel uit. Sommige symbolen keren ook regelmatig terug, waardoor ik de betekenis erachter ga zien, of misschien ook niet. Ook de 'cijfers' die in de tekeningen voorkomen zijn van belang (vb in tekening 1 is dat cijfer 9 --> 9 hartjes, 9 blaadjes,...). Ik ben zelf niet zo'n numerologiemens (of misschien toch wel een beetje), maar qua symboliek kan ik er toch het mijne uithalen. :o)
En dan zijn er nog héél wat werkjes die gewoon nooit afgewerkt zijn. Zet ik ze erop of niet? Als ik ze afwerk, zullen het telkens 2 totaal verschillende momentopnames zijn, wat gaat dat geven? Hm, afwerken? Of zo laten?
Ik maak er soms ook in poëziealbums. Dat is dan naar die persoon zelf gericht. Als kettingreactie daarop verschijnen er meestal nog heel wat tekenboekjes. :o) Voor als ik eens niet weet wat te doen, hihi. :o)

Als je al mijn werken naast elkaar legt (dit zijn er slechts enkele), krijg je een mooi beeld van mijn leven. :-)







Reacties

Populaire posts van deze blog

Groentequiche met pompoen, zonder pompoen

Citroen- limoenwater met agavesiroop

Broodpudding op grootmoeders wijze