Lokale Helden 2017

 

Blijkbaar ben ik op mijn blog nog nooit naar buiten gekomen met mijn muzikale ei.... Dat wordt dan de hoogste tijd!
Ik geniet er uitermate van om mijn pleziertjes met anderen te delen. Daarom gaf ik enkele jaren geleden (na 1 jaar pianoles, maar met een kleine bagage aan nummers die ik mezelf stiekem aanleerde toen ik in de lagere school zat) een mini-concertje op de piano voor vrienden en familie. Nu ik _ opnieuw _ muzieklessen volg en de oproep zag verschijnen om deel te nemen aan Lokale Helden 2017 heb ik dan ook geen seconde getwijfeld.

(Bijna) helemaal zen net voor ik het startschot geef.
Een hartelijk dankjewel aan Geert en Femke van 't Schipken om hun ruimte ter beschikking te stellen!!
Dankjewel ook aan Yalte en Simon van The Little Trousers dat ik hun uitrusting mocht gebruiken!
Dankjewel aan alle schatten (waaronder ook mijn eigen bloedjes) die kwamen koekeloeren en dankjewel aan mijne zoon voor de foto's.
Dat hebben jullie goed gedaan! ;-)
Dan eindelijk toch aan het gitaar spelen toegekomen, moet ik toch ineens een showke doen he. :-)
Mijn poëtische schrijfsels tussendoor brengen, lekker relaxt en helemaal van mij. Lang geleden dat ik daarmee nog eens naar buiten kwam. Te lang. Volgens wat ik achteraf hoorde, werd het toch wel gesmaakt.






Afsluiten doen we met enkele stukjes aan de piano. Zo'nen 'digitale' pedaal ben ik totaal niet gewend, dus daar heb ik stevig mee gefoeterd, haha. :-P







Toch even vermelden dat Yalte en Simon er mee een toffe avond van hebben gemaakt met hun covers van heerlijke meezingers. Thx!

Omdat de organisatie in de prijzen viel voor hun knap staaltje aan samenwerking, werden ook alle deelnemers verrast met dit suppertoffe (hu, met twee pees klopt de uitspraak van dat woord eigenlijk wel beter...) aandenken: een mini-box en oordopjes! Thx a lot meejts!










Het was een uitermate gezellige en geslaagde avond en absoluut voor herhaling vatbaar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groentequiche met pompoen, zonder pompoen

Verroeste roosters van de bbq schoonmaken

Broodpudding op grootmoeders wijze