Jahoew! Mijn gordijn is (eindelijk!) af!

2011

't Zelfde gordijneke van 2 maanden geleden (zie foto nummero uno), maar nu met nen deftigen onderkant! Faajnellie! Eén zinneke van manlief was _ zoals wel vaker _ voldoende om mezelf der ne keer in te smijten en voila, 't is af! Een heel stuk beter, mooier, properder,... Niet dat er nog veel werk aan was, maar ne mens moet er zich ne keer aanzetten he. En toen, 2 maanden geleden, was den bovenkant nog een 'proeflapke'. Machienkennis is toch al het halve werk, tging eens zo snel! Vlotjes! Blij dat dat gebeurd is; moet ik geen energie meer steken in het idee dat ik dat nog moet afwerken. :-p Joehoew! Nu de rest nog. :o)




En dan ons keukengordijntje richting straatkant, in baalkatoen van den ikea. :o) De zoom aan den onderkant moet ik zo op een vrij momentje nog eens zien af te werken (binnenkort schattie :o)). Gelukkig zie je langs binnen den achterkant niet, want 'kheb er mijn machien ne keer goed op uitgetest. :-p Ik ben wéér wat wijzer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groentequiche met pompoen, zonder pompoen

Citroen- limoenwater met agavesiroop

Broodpudding op grootmoeders wijze