Overgave


Overgave

 

Vanochtend met barstende hoofdpijn opgestaan

                                              (oorzaak: p(an)iekeren - lang geleden J)

Dus even naar buiten en mijn werk laten staan

Ontbijt in de zon, de poes kwam erbij

de planten, de dieren

een briesje rondom mij

 

Mijn hoofd opnieuw helder

De rust keerde weer

De rest verliep vlotjes

en zelfs nog veel meer

 

Met dank aan de chaos

die mijn hoofd deed verstroppen

Dank aan mijn ziel

die me zo even deed stoppen

Dank aan de stilte

waardoor plots woorden kwamen

Dank aan mezelf voor de overgave

                                                  Amen. J

 

Leen Lemmens

20/08/2014

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groentequiche met pompoen, zonder pompoen

Verroeste roosters van de bbq schoonmaken

Broodpudding op grootmoeders wijze